jump to navigation

M-am salbaticit de tot 2 Ianuarie 1, 2007

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

image du personnagePostul de mai jos se termina brusc, pentru ca zbiera de mama focului unul din bebelusi. (Nu a fost nimic grav, i se mai intampla la nervi). Va spuneam ca azi impinesc 2 moons de cand ma joc Human Age. Microbul e luat de la sotu’ care este cu vreo 30 de moons mai mare (asa ca sa crape de necaz Irinel). Ieri m-a apucat febra jocurilor de noroc si mi-am pierdut toti banii, asa ca in disperare de cauza am pus link-ul de mai jos ca sa mai castig 40 de lei, pe care i-am…pastrat. Cel putin 30 din ei, 10 i-am bagat intr-un ultim loz preistoric necastigator.  Bisnita imi merge prost azi, asa ca va rog, daca va hotarati sa jucati human age in urma citirii acestui post, daca vreti si daca puteti scrieti la sponsor annad. Astfel, imi intra si mie in cont 10 lei. Pe care promit ca nu o sa-i pierd la jocuri de noroc!

In poza sunt eu dupa ce m-am ingrasat si m-am vopsit bruneta!

Comentarii»

1. Traian - Noiembrie 5, 2007

:)) daca citeam postul tau inainte sa mi fac cont te faceai cu 10 goat knee caps :P…


Lasă un răspuns

