jump to navigation

Presupuneri. Despre Ada Milea Octombrie 22, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Cred ca Adei ii place Nichita. Nu-i plac fardurile si parfumurile. Ii place Picasso si Vama Veche (de pe litoral, de formatie, nu bag mana in foc). Nu poarta roz. Prefera negrul. Cred ca ii place numele ei. Nu o suporta pe Blondy. Nu suporta nici manelele. Mananca multe fructe si legume. Prefera pisicile fata de caini (aici am trisat, am auzit eu, la o lectie de limba sarba, ca artistilor le plac macka, si soldatilor packa). Nu se da in vant dupa fotbal. Gainile i se par niste animalute proaste. Prefera oile, care macar sunt simpatice. Asculta rock. Nu ar vrea sa traiasca in SUA. Se uita pe fotografii de epoca. Este singura la parinti.
Ada, daca ajungi vreodata sa citesti articolul, zi-mi si mie cat e scorul!

Comentarii»

1. laura - Martie 11, 2007

imi place ce zici tu acolo . sa stii ca s-ar putea sa ai o drahma de dreptate.oricum ada e un om mai neobisnuit decat toti neobisnuiti-avand in vedere ca fiecare om e unic !


Lasă un răspuns

