jump to navigation

Raspundeti-mi, va rog! Octombrie 21, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Dupa ce am scris postul de ieri, despre dusurile mobile, in timp ce comentam subiectul cu altii, mi-a venit in minte o intrebare. Cu cat te imbogatesti daca furi o un furtun de dus? O prospectare rapida a pietei ne spune ca un astfel de furtun se vinde la magazinele de profil cu doar 8j’da mii bucata. Buun! Asta inseamna ca in cel mai bun caz, un furtun second ajunge la 60. Dupa umila mea parere nu merita efortul!

Dar…daca scopul nu este capatuirea, atunci trebe sa cautam motivele reale ale disparitiilor furtunelor cu pricina. Rascolind in amintirile anilor de facultate, simt si acum gerul pe care-l induram iernile, pe culoar, in timp ce-mi asteptam randul la dus…daca nimerem in orele de varf, eram taxata si cu o ora de asteptare, iar in cazurile fericite cu doar 30 de minute.

Acum, ma gandesc si eu ca romanul inventiv: daca ai avea monopol pe dus, adica ai detine controlul, cum ar fi? Pai simplu, atunci cand iti vine tie pe chelie, te duci sa te speli pe cap, sau, in fine, sa faci dus. Si cum ai putea detine monopolul mai simplu, decat ca proprietar unic al furtunului…asa ca la treaba.

Cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, intreprinzatorii si-au procurat propriile furtunuri. Tu sa fii sanatos daca ai rechizitionat originalul …ai scutit 80j de mii. Asa-i?

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

