jump to navigation

Noua moda in camine: dusurile sunt mobile! Octombrie 20, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Nu este vorba de o noua generatie de telefoane mobile impodobite pe langa camera video, radio si cu dus…ar fi prea de tot. Cum prea de tot este si faptul ca in anumite camine de la ASE, mai nou se fura capetele de dus. Aducandu-mi aminte de tineretea mea nu foarte indepartata pierduta in respectivele camine, m-am crucit auzind noutatea. Adica, ce poate face cineva cu o „ciuperca” din aceea veche? Mai ciudat mi s-a parut sa aud ca acum studentii isi procura cate una de camera, cu care, se duc frumusel in mana, si si-o  monteaza ca sa faca dus. Imi si inchipuiam imaginea: te cari cu prosop, sapun, burete, „ciuperca”(altfel nu stiu cum sa-i spun), si un scaun neparat, ca altfel nu ai cum sa o pui, decat daca ai peste 2 metri. Hilara imagine. M-am edificat insa, un moment mai tarziu, cand am aflat de modernizarile din camin: respectiv, termopane si dusuri cu furtun, din ala, pe care il montezi mai usor, la baterie. Deci imaginea se simplifica: avem un student fara scaun (nu interpretati!) care se duce la dus…bravos!

Asteptam cu infrigurare momentul in care vor aparea chiuvetele mobile, usile de la dus mobile (ma scuzati, am gresit, existau demult celebrele cearsafuri)  si bineinteles, WC-urile la purtator!

Comentarii»

1. Mari - Octombrie 21, 2006

Ha ha, veceu la purtator… pampersi… :))

2. siemprecontra - August 18, 2007

:)) hehe. eu am trait realitatile astea anul studentesc ce tocmai a trecut si presimt ca o sa le traiesc si din toamna asta, iar. Ai dreptate in ceea ce povestesti, aveam o curiozitate.. pe unde s-au facut modernizarile astea?
p.s. n-ai mentionat de studentii/studentele care se cara la toaleta cu capacul de wc in mana.🙂 sau cu ventuza (prostia aia utila ca o ventuza cu un carlig care se lipeste pe perete si`ti poti agata in ea o punguta cu un gel de dus, sampon.. si alte chestii utile, ca nu prea ai pe unde sa le pui in rest..)


Lasă un răspuns

