jump to navigation

Ha! Am avut dreptate! Octombrie 15, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

De curand am sarbatorit indexarea blogului meu de catre motoarele de cautare. Fericire mare! Cu aceasta ocazie, s-a adeverit previziunea mea conform careia numele ales pentru blog va induce in eroare o anumita categorie de internauti…pe cei de ocazie si mai ocupati decat noi, bloggari. Adica, cei care umbla dupa lucruri serioase, nu dupa cugetarile unei neavenite ca mine.

Dovada sunt vizitele celor cativa elevi de liceu, probabil, care cautau cu infrigurare material de lucru pentru vreun eseu, vreo tema la limba si literatura romana. Cuvintele cheie dupa care m-au gasit au fost: „rima imbratisata” si „definitie sonet”. Ma bucur insa, ca nu au cautat degeaba. Fiind fata perspicace, le-am oferit pe tava raspunsul in primul meu post.  

Imi tresalta inima de bucurie pentru fapta buna pe care am facut-o, scutind din timpul pretios al unor oameni foarte ocupati. Spor la lucru si bafta!

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

