jump to navigation

Sa nu-mi moara blogul Octombrie 13, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Exact asta e motivul pentru care ma grabesc sa mai adaug un post, plus concurenta care-mi sufla in ceafa ( e o chestie oximoronica: blogul concurent este cel de pe care imi vin cei mai multi vizitatori). Da’ ce sa-i faci…daca m-a invatat la rele! Deci, draga concurentule, acest post iti este dedicat in primul rand tie, cu multumiri ca desi imi vezi ranjetul satisfacut atunci cand am mai multi vizitatori decat tine, nu-mi scoti link-ul. Nici ochii, aratandu-mi de cate ori ma vorbesti de bine in blogul tau.

Catre toti bloggarii convinsi: nu ignorati concurenta, puneti linkuri catre ea.

Catre concurenta: ai remarcat cate linkuri ti-am pus, da?

Comentarii»

1. ancutoaia - Octombrie 13, 2006

Esti TARE soro…Keep going…

2. annadarie - Octombrie 13, 2006

hai sa traiesti, sar’ mana!

3. Mari - Octombrie 14, 2006

apropo de linkuri la ‘concurenta’… ala din dreapta care se cheama ‘Sotu’ nu merge


Lasă un răspuns

