jump to navigation

Un blog pe care nu se scrie este un blog mort Octombrie 9, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Exact. Constat asta cu usurinta cand ma uit la statisticile din ultimele zile…asadar, gurul meu in materie de bloguri avea dreptate. Ca sa ai vizitatori, trebe sa scriu. Mai greu e cand nu ai inspiratie, sau cand timpul iti este ocupat de lucruri mai putin binare, sau ma rog internautistice…Cam asta a fost situatia mea din ultima vreme, preocuparea pentru alte lucruri, plus dorinta de a-mi dovedi ca nu am devenit dependenta de scris pe blog, ca stiu eu cine🙂. Subiecte mi-au circulat prin minte, adevarat, dar n-am stiut la care sa ma opresc: sa scriu despre vanzatoarea nesimtita cu clientii de la care practic isi ia salariul, sau despre numele ciudate pe care le pun si americanii copiilor lor (sac!) sau despre camera de camin in posesia careia a intrat dupa lupte seculare personajul din postul de mai jos.

Acum ca mi-am dovedit ca nu sunt blog dependenta, promit sa revin cu cele trei subiecte mentionate anterior…in limita inspiratiei, a disponibilitatii calculatorului (ai auzit gurule?) si a linistii interioare a bebelusilor.

Comentarii»

1. Oane Costin - Octombrie 12, 2006

Dependenta de a scrie pe bloguri e precum succesul. Trebuie sa mai scrii, ca altfel dispari. Cam asa se procedeaza.
Totul se reduce la cum vezi tu blogul. Atata tot.
Bravo pt articol.
Numia bine..

2. annadarie - Octombrie 12, 2006

Multam de comentariu. Eu ce sa mai zic…cat mai multe posturi si sa-ti traiasca blogul!


Lasă un răspuns

