jump to navigation

Cele mai citite bloguri Septembrie 30, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Imi amintesc cu placere de primul blog citit: ceva despre generatia anilor ’80. Mi-a placut mult, pentru ca m-am regasit in el, pentru ca era scris intr-un stil accesibil si cald. Apoi imi plac articolele de opinie, cele care au de spus ceva intr-o maniera eleganta, nu intr-un limbaj trivial, si nici cu atitudinea demiurgului omniscient si omiprezent.

Imi plac si blogurile cu nume originale si cu idei originale, pertinente.

Mi-e groaza insa de bloggurile intesate de injuraturi si murdarie. Ma apuca greata numai cand le vad titlurile, nu ma obosesc sa le deschid si sa imi umplu mintea de gunoaiele in exces din mintea autorilor.

Nu imi plac nici jurnalele intime plasate pe net. Vorba unui apropiat, dovada de indecenta.

Astept sa aud si alte preferinte, si idei: ce bloguri cunoasteti si se incadreaza in catregoria de mai sus? Nu prima, a doua…

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

