jump to navigation

S-a intamplat azi… Septembrie 28, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Ti se putea intampla si tie, daca in jurul orei 14.oo te aflai in zona Virtutii.

Sa primesti o cutie de bomboane. O promotie, ati putea spune. Asta a fost si primul meu gand, atunci cand cele doua fete s-au apropiat de mine si mi-au oferit cutia. Tinerele, dragutele, intruneau conditiile de promoteri. Le lipseau tricourile sau costumatia standard. Bineinteles ca o mie de intrebari si supozitii mi-au trecut prin minte: Ce vor de la mine? Cat o sa-mi cera pe cutie? Ce altceva mai trebuie sa cumpar?Or fi pus doguri in bomboane? Sunt la camera ascunsa?

Asa ca probabil ochii mei cat doua cepe, au tinut loc de intrebarea de rigoare „Cine sunteti si ce vreti de la mine?” . Simona si Ramona, pare-mi-se s-au prezentat. Si vroiau sa faca un gest de bunatate fata de cineva astazi. Pentru ca spuneau ele, cineva a facut un gest de bunatate profunda fata de ele. Nu azi, nici ieri…acum 2ooo de ani. Gestul de bunatate profunda a cuiva care moare in locul tau, platind pentru pacatele tale. Mi-au povestit ceva despre Dumnezeu. Cuvinte care m-au miscat profund…Inca ma gandesc la ele. Inca ma gandesc la acele fete care au venit la mine, o necunoscuta, ca sa-mi faca un cadou. Ce neobisnuit pentru vremurile pe care le traim!

Ma asteptam sa-mi ceara ceva in schimb: o donatie pentru o biserica, sa ma duc la o biserica…Nimic…au vrut doar sa impartaseasca ceva frumos cu mine.

Nu-mi vine sa cred ce mi s-a intamplat. Da’ intind acum mana spre cutia din fata mea…bune, bomboanele astea!

Comentarii»

1. andreea - Octombrie 21, 2007

acum e randul tau sa dai o cutie de bomboane sau macar o ciocolata … ai putea sa-mi dai mie spre exemplu


Lasă un răspuns

