jump to navigation

Explicatie Septembrie 25, 2006

Posted by annadarie in Uncategorized.
trackback

Interesul pentru blogguri l-am capatat de curand, mai exact de vreo trei luni, de cand o persoana foarte apropiata (de fapt cea mai apropiata) butoneaza intr-o veselie tastele calculatorului in scopul imbogatirii propriilor blogguri.

Asa ca am hotarat ca e momentul sa descopar cum sta treaba cu aceste „devoratoare” de timp liber si „creatoare” de dependenta.

Aseara, cu mic (copiii care dormeau in camera cealalta si ne dadeau cateva minute de liniste), cu mare(sotu’), ne-am initiat in tainele bloggurilor. Primul hop: ce nume sa aleg? Intrucat cele mai inspirate fusesera deja adjudecate de veterani, a trebuit sa scotocesc in memoria random acces momente, schite si fapte ce mi-au marcat existenta.

Dupa o introspectie profunda (care a durat ceva si din cauza orei inaintate) mi-am adus aminte de Rondelul meu, de fapt al lui Macedonski…tipul ala cu rozele. O poezie care m-a impresionat profund in anii mei de liceu. „Rondel” – nu suna prea bine pentru un nume de blog, asa ca am sarit la o alta specie literara – sonet. Nu ma reprezinta in nici un fel, da’ avea perspective…ba chiar gasisem un background frumusel ce se incadra in tema, cu o luna plina ce predispunea la visare. Misto!
Cand in sfarsit mi-am incheiat prima experienta initiatica in domeniul bloggurilor eram multumita de realizare. Pana in dupa-masa asta cand am constat ca decorul e prea eminescian, sau ma rog, macedonskian, asa ca l-am actualizat rapid cu unul mai optimist…emigrant USA.

Comentarii»

1. Mari - Octombrie 2, 2006

emigrant USA?.. ha ha, simpatic..


Lasă un răspuns

